⏰ Ale päättyy 27 huhti. 20-50% ALE + Ilmainen toimitus
Ostoskori (0)

Palautus- ja hyvityskäytäntö

LUE PALAUTUS- JA HYVITYSKÄYTÄNTÖMME HUOLELLISESTI:

TILAUKSEN MUUTOKSET:

Jos haluat tehdä muutoksia olemassa olevaan tilaukseesi, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi ilman kuluja 24 tunnin kuluessa tilauksen vahvistamisesta. Tämän ajanjakson jälkeen katso seuraavista osioista ohjeet tilauksen palauttamiseen.

PALAUTUS:

Palautuskäytäntömme mukaan sinulla on 30 päivää aikaa aloittaa palautuspyyntö tuotteen toimituspäivästä lähtien.

Jotta palautuksesi hyväksytään, tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen, eli sitä ei saa olla käytetty tai kulunut, kaikkien sen merkintöjen tulee olla ehjiä ja sen tulee olla alkuperäispakkauksessaan. Lisäksi tarvitaan kuitti tai muu ostotodistus.

Aloittaaksesi palautusprosessin, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa [email protected]. Hyväksynnän jälkeen saat yksityiskohtaiset ohjeet siitä, miten ja minne lähetät tuotteen takaisin meille. Huomaa, että ennalta ilmoittamatta saapuneita palautuksia ei käsitellä.

Jos sinulla on kysyttävää tuotteiden palauttamiseen liittyen, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].

MITEN PALAUTAN TUOTTEET?

  1. Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] palautuspyynnölläsi, tilausnumerolla ja palautuksen syyllä.

Seuraavat ovat mahdollisia palautuksen syitä:

Jos olet saanut väärän tai viallisen tuotteen, me korvaamme palautuspostikulut. Muissa tapauksissa palautuspostikulut ovat asiakkaan vastuulla.

  1. Jos palautuksesi hyväksytään, lähetämme sinulle palautuspostilapun sekä ohjeet siitä, miten ja minne lähetät pakettisi.
  2. Noudata saamiasi ohjeita ja lähetä tilauksesi osoitteeseen: ALEH HALUBOVICH 54-062, Puola, Wroclaw, Lubomierska-katu 10/2.
  3. Odotamme käsittelevämme hyvityksesi 1-2 arkipäivän kuluessa palautuksesi vastaanottamisesta. Kun varastomme on tarkistanut palautetun tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostia ilmoittaaksemme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteesi. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksesi hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
  4. Jos hyvityksesi hyväksytään, se käsitellään ja hyvitys lisätään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavalle 7-14 arkipäivän kuluessa, riippuen pankkisi siirtoviiveistä.

MIKÄ ON VARASTOINTIMAKSU?

TUOTTEEN KUNTO, JOKA SALLITAAN PALAUTUKSESSA:

VIIVÄSTYNEET TAI PUUTTUVAT HYVITYKSET (TARVITTAESSA)

Jos et ole saanut hyvitystä, tarkista pankkitilisi uudelleen.

Ota sen jälkeen yhteyttä luottokorttiyhtiöösi, sillä hyvityksen kirjaaminen voi kestää jonkin aikaa.

Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Hyvityksen kirjaamisessa on usein viiveitä.

Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä vieläkään ole saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected].

VAHINGOITTUNUT TUOTE (TARVITTAESSA)

Olemme pahoillamme, jos olet saanut vahingoittuneen tuotteen.

Jos uskot saaneesi viallisen tai vahingoittuneen tuotteen, ota meihin yhteyttä viimeistään 5 arkipäivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Liitä mukaan kuva, jossa vahingot tai viat näkyvät selvästi. Kuvaile lyhyesti vahingot ja lähetä kuvaus ja kuva(t) osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme tapauksen ja joko lähetämme vahingoittuneen tuotteen tilalle uuden tai hyvitämme sen hinnan (mukaan lukien palautuspostikulut). Säilytä kaikki pakkausmateriaalit ja vahingoittuneet tavarat ennen vaatimuksen tekemistä.

Huomaa, että kaikki tuotteet tarkastetaan palautettaessa, ja kuluneet tuotteet eivät välttämättä ole oikeutettuja hyvitykseen, jos vika ei ole valmistusvirhe.

PUUTTUVAT TILAUKSET:

Haluamme huomauttaa, että tilausten katoaminen on erittäin harvinaista yrityksemme kanssa.

Tilaus, joka on viivästynyt 60 arkipäivää, katsotaan kadonneeksi. Tällaiset “Kadonneet tilaukset” hyvitetään kokonaan.

HYLÄTYT LÄHETYKSET:

Huomaa, että paketit, jotka on kieltäydytty vastaanottamasta tai jotka eivät ole saapuneet vastaanottajan huolimattomuuden vuoksi (kuten virheellisen tai puutteellisen osoitteen antaminen tai paketin noutamatta jättäminen), eivät ole oikeutettuja hyvitykseen.

VIRHEELLISET TUOTTEET (TARVITTAESSA)

Jos yksi saamistasi tuotteista ei ole se, jonka tilasit, lähetä se takaisin meille ja hyvitämme sinulle (mukaan lukien palautuspostikulut), jos se on virheellinen.

ASIAKASPALVELU:

Puhelin: +358753252418

Sähköposti: [email protected]

PALAUTUSOSOITE:

Osoite: ALEH HALUBOVICH 54-062, Puola, Wroclaw, Lubomierska-katu 10/2.